Amfidiusz

Otwarcie forum

W dniu dzisiejszym zapowiedziana została kolejna odsłona serii gier Sid Meier's Civilization. Ten długo wyczekiwany moment wiąże się z natychmiastowym otwarciem forum i udostępnieniem Wam platformy do wymiany opinii i krytyki gry Civilization VI. Wspólnie przygotujmy się na premierę gry!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Podobna zawartość

    • Przez Amfidiusz
      Tak wygląda najnowszy trailer. Do premiery gry pozostało już zaledwie kilka dni!
       
       
    • Przez Amfidiusz
      Data premiery gry została ustalona na 21 października 2016.

      Informacje ze Steam
      Szczegóły opisu z platformy Steam:
      Pierwotnym twórcą tytułu jest legendarny projektant gier, Sid Meier, a jego dzieło to turowa gra strategiczna stawiająca gracza na czele imperium, które ma pod jego wodzą przetrwać próbę czasu. Zostań władcą świata, zakładając swoją cywilizację i przewodząc jej od epoki kamienia aż po informacyjną. Tocz wojny, paraj się dyplomacją, rozwijaj kulturę i stawiaj czoła największym przywódcom historii na swojej drodze ku stworzeniu najwspanialszej cywilizacji, jaką znały wieki. 
      Civilization VI oferuje całkiem nowe sposoby na interakcję ze światem: teraz miasta w widoczny sposób rozprzestrzeniają się po mapie, aktywny wkład w badania technologiczne i kulturowe otwiera zupełnie nowe możliwości, a konkurujący ze sobą władcy dążą do realizacji agend opartych o przypisywane im historyczne cechy, ścigając się ku jednemu z pięciu dostępnych w grze laurów zwycięstwa. 
      Screenshoty: 1, 2, 3

      Informacje o mechanice gry
      Miasta/Dystrykty
      Zamiast zajmować tylko jedno pole, miasta mogą rozrastać się na kilka heksów. Wszystko trafia teraz na mapę, mocno zmieniając wygląd miast. Zobaczysz wszystko co zbudujesz. Każde miasto składa się z dystryktów. Istnieje w sumie 12 typów dystryktów, każdy o odmiennej roli i innych bonusach zależnych od terenu, ograniczonych liczbą populacji. 5-6 dystryktów będzie dostępnych na samym początku rozgrywki. Dystrykty nie są darmowe. Najpierw musisz kupić/wybudować dystrykt, a dopiero później możesz stawiać na nim budynki. Liczba dystryktów jest ograniczona przez populację miasta. Miasta nadal mogą kontrolować 36 heksy, lecz liczba ulepszeń tych pól została zredukowana, a dystrykty wypełniają tę lukę. Poziom zadowolenia będzie zależny od miasta, zamiast globalnego zadowolenia całej cywilizacji. Port może zostać postawiony na polach wodnych (jednak po zbudowaniu czegokolwiek na tym polu, nie będzie można tam postawić już cudu). Wszystkie miasta mają ten sam limit pól. Dystrykty będą miejscami budowy dodatkowych budynków (święte miejsca mogą zostać wzbogacone o budynki takie jak świątynia). Dystrykty zdobywają bonusy w zależności od otaczającego je terenu (np. kampusy naukowe zdobywają bonusy za przylegające góry). Dystrykty i ulepszenia zapewniają dodatkowe mieszkania, pozwalając zwiększyć populację miasta. Budowniczy
      Nie ma już robotników. Zastąpieni zostali oni budowniczymi, którzy znikają po wykonaniu zadania. Budowniczy wykonują swoją pracę natychmiastowo, jednak posiadają jedynie cztery ładunki. Chińczycy będą mogli przyspieszać budowę cudów swoimi budowniczymi dzięki ich UA.
       
    • Przez Amfidiusz
      Producent zamieścił krótkie podsumowanie, w którym wypunktował zmiany wprowadzone względem poprzedniej części serii. Jak Wam się one podobają?
       
      BEZKRESNE IMPERIA
      Dzięki nowej mapie możesz podziwiać cuda swojego imperium w nieznany wcześniej sposób. Każde miasto rozprzestrzenia się na wiele pól, więc można kierować ich rozwojem tak, by w pełni wykorzystać otaczający je teren. 

      AKTYWNE BADANIA
      Odblokowuj wzmocnienia przyspieszające historyczny rozwój twojej cywilizacji. Żeby dodatkowo wspierać ten proces, używaj jednostek do czynnej eksploracji, przebudowy otoczenia i odkrywania nowych kultur. 

      DYNAMICZNA DYPLOMACJA
      Natura interakcji z innymi cywilizacjami zmienia się w trakcie gry: od pierwszych, często splamionych krwią kontaktów aż po sojusze i negocjacje w późniejszych etapach. 

      ŁĄCZENIE JEDNOSTEK
      Rozbudowano system “jednej jednostki na pole”, co pozwala na łączenie jednostek wsparcia z innymi oddziałami, jak na przykład wzmacnianie piechoty siłami przeciwpancernymi, czy też ochronę osadników przez grupy wojowników. Można też łączyć podobne jednostki, tworząc odpowiednio potężniejsze "korpusy". 

      ULEPSZONA GRA WIELOOSOBOWA
      Oprócz korzystania z tradycyjnych trybów gry wieloosobowej można będzie współpracować i współzawodniczyć ze znajomymi w licznych scenariuszach zaprojektowanych tak, by dało się je ukończyć w trakcie jednej sesji gry. 

      CYWILIZACJA DLA KAŻDEGO GRACZA
      Civilization VI daje doświadczonym graczom nowe możliwości rozbudowy i kontrolowania cywilizacji w ich zmaganiach o tron zwycięstwa. Nowy system samouczków natomiast wyjaśnia mniej doświadczonym przywódcom zawiłości rozgrywki, co pozwala im szybko zagłębić się w grze.
    • Przez Amfidiusz
      Obejrzyj trailer zapowiadający kolejną odsłonę wielokrotnie nagradzanej serii Civilization, która swój debiut będzie miała 21 października 2016 roku.